Tuesday, August 12, 2008

LAYAK KE AKU

Salam sejahtera untuk semua....moga anda berbahagia dengan keluarga tercinta. Mama bersyukur kerana mama masih dapat menulis di blog mama yang masih bayi ini....umur baru 3 bulan ....heeee..Kalau masih bayi maknanya masih banyak benda yang belum tahu..masih banyak benda yang mama kene belajar....tentang komputer dan internet ni lah maksud mama tu. Mama ni dah berumur tapi dunia komputer..masih belajar lagi.Maklum lah dulu2 benda ni tak ade...jadi terpaksa lah belajar pelan-pelan....lambat pick-up....otak nak kene cuci balik...refresh..refresh...refresh.

Mama sempat jenguk2 blog IMOTIVASI....jangan tak tau pulak si shueqry ni memang pandai naik kan semangat mama ..untuk menulis. Artikal terbaru dari shueqry...mengajak kita jadi penulis tambahan...tau apa tujuannya tu.....bom blogger yang tengah tidor...kan..dah terkejut tu...celik bijik mata di buatnya. Tercabar juga tu....tapi soalan nya...LAYAK KE AKU...baru je belajar2 menulis dah kene cabar....heeee....tapi kene coba la jugak...tak coba, tak tau kan....

Bloggers semua....jom kita sahut cabaran shueqry.....hadiahnya....melancong ke BALI....
heeeeeee. Kalau lah itu hadiahnya.....wow caya lah..first class punye hadiah.Amacam shueqry boleh tak bagi hadiah yang mama minta. Boleh lah....heee..

Maaf lah shueqry..apa lah mama ni belum post apa2 dah demand hadiah.....mama bukan apa, cuma bukan senang nak tulis artikal yang munasabah..kalau setakat cincai2 je ,baik tak payah...Kena rajin2 baca buku...juga kena lihat sekeliling dan ambil iktibar dari senario alam. Barulah artikal kita dapat memberi manafaat pada pengunjung2 internet yang melawati blog kita. Kalau setakat 'tangkap muat' jer....rosak industri 'blog' kita di malaysia ni.

Akhir kalam....mama harap cabaran si shueqry ni sahut lah...biar internet ni meriah dengan artikal2 yang bermanafaat.



.






No comments: