Monday, August 25, 2008

JALAN-JALAN

Salam kepaada semua pembaca2 blog....moga bahagia d samping keluarga dan sahabat handai....
Hari ni badan rasa letih sangat....petang tadi ada latihan perbarisan untuk sambut MERDEKA nanti...hari dah semakin dekat tapi kontinjen masih huru hara..he he he..maklumlah yang ber kawad semua nya mak-mak dara....Yang paling penting semangat keMERDEKAan itu mesti kental dan padu. Sayangi negara kita MALAYSIA..moga terus makmur dan aman dari perang dan persengketaan...walau bermacam kejadian berlaku yang di laporkan dalam berita....kita seharusnya menjadikan permasalahan yg terjadi sebagai satu landasan agar kita lebih bijak berfikir dan membuat keputusan.

Mama ingat nak JALAN-JALAN je tadi...(kat internet..jalan-jalan kat blog...hehehehe ) Tapi tetiba teringin pulak nak nulis sedikit kat blog mama ni. Walaupun kita duduk je dalam bilik...tapi kita dah sampai ke banyak destinasi..melalui bloggers2...JALAN-JALAN sambil menimba berbagai cerita dan pengajaran. Tentu lebih baik daripada 'mesyuarat tingkap'...ngumpat orang..nambah dosa yang masih sedikit...konon....

Mama dah ngantuk..nak tido dah...sampai di sini dulu...moga dapat bertemu lagi di blog mama ini...Assalamualaikum wr wb...byeeee....zzzzzzzzzzz

4 comments:

Shary said...

assalamualaikum "e-mama". cool juga nama tu. (^^,) e-mama pun cool, minat blogging. I salute e-mama. selamat menyambut hari kemerdekaan, 31 ogos ke kalau tak silap. I link e-mama ok.

InspirasiBrunei said...

salam mama..
saya juga suka jalan-jalan macam mama juga daripada membuat perkara yg tidak mendatangkn faedah..
jalan-jalan kat internet ni (blog-hopping) kita boleh mendapat macam-macam pengalaman dan ilmu pengetahuan..cuma terpulang kepada akal kita yg waras untuk menilai baik buruknya sesuatu itu..
teruskan menulis mama..seronok membaca pengalaman dan coretan-coretan mama..

InspirasiBrunei said...

21) 8people to tag:
- motivasimama
- akudankodok
- lov3llia

NieZearm said...

merdeka=hari cuti, hari berarak, hari main bunga api, etc.. etc..etc..

smt menyambut puasa..